Whatabouttoday?

2009-03-27 14:31:51
Blött. Regn. Blött. Regn. Blött. Regn. Blött. Regn. Blött. Regt. Blött. Regn.
Fredag, det borde dofta blommor och solen borde lysa. Bra musik borde spelas och en flaska vin eller två borde slinka ner. Det borde definitivt inte vara som det är nu.

Imorse blev det mys, åkte hem till mammsen och pappsen och gjorde mig en kopp varm choklad och rostade mackor. Gott vill jag lova, kröp upp i soffan och tittade på nyhetsmorgon, dessa stunder borde vara för alltid. Det gjorde den naturligtvis inte och efter det har jagsprungitruntsomenmaniacochfixathundraärenden. Nu är jag trött.
Vill hem och mysa, tänk att ett varmt bad och mys i soffan kan locka så otroligt mycket. Ikväll lutar det åt lunget, dock skriker mina tarmar efter den starka drycken och mina öron efter dundrande musik men i det långa loppet tror jag ändå soffan, chipsen och tvn vinner. Dom har en evninnerlig kamp just nu. Jävlarvilkentinnitusjaghar!
Detta inlägget känns helt fruktansvärt meningslöst men roligare än så är det inte för tillfället, imorgon bitti bär det av till jönköping i några dagar, här kommer det sannerligen inte gå lungt till. Tills dess är det mer jobb, en stor tvätthög också det där jobbiga med att hela lägenheten ser upp och ner vänd ut. Jag ger upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0