Today, we wrote history!

2009-03-07 03:45:07
Det är galet

Det rekommenderade alkohol intaget ligger på ca 1 l vin i månaden!

Det har Frau Vodka överstigit för LÄNGESSEN! Vart är vi påväg? Ska jag ändra min vana eller ska medelmänniska börja dricka mer? Svaret är tämligen självklart. Korka upp och SKÅL!

Idag har jag iallafall fyllt min kvote för medelmänniska. Jag tänker fylla den igen imorgon. Förmodligen nästa helg också! Bara för visa den jävla medelsnormänniskan att de ska ta sig i kragen och ta en öl till!

Jaja, nog snackat om alkohol. Det är snart en ny dag och solen väcker snart mig.
 
Jag har aldrig greppat facebook riktigt. Jag la in EN bild på mig själv. Typ 6 månader senare fattar jag att det finns 180 bilder på mig, på facebook. VAR ÄR MIN INTEGRITET? Äh, skitsamma, jag har ingen! Den försvann samma dag som jag skapade min facebook.

Nu är det dags och sova.
Är det bara jag som kan somna med TVn på?

Kommentarer
Postat av: amanda

=) jag blir inte sa brun , sa du behover inte besoka solarie nagra ganger om dagen =) Ja bara ladda, har du hort om fler vill med? Ska vi va hos dig innan eller? Glom inte nar jag kommer hem sa ska vi trana pa friskis med =) Vi se snart :D <3

2009-03-08 @ 12:51:25
URL: http://ammaanda.blogg.se/
Postat av: emelie

under.. jag säger underbat blogg inlägg!!

2009-03-12 @ 22:56:15
URL: http://emeliekronback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0