På tåget.

2009-03-30 14:54:11
Måndag eftermiddag och jag sitter på skramlande tåg. Ganska avkopplande att åka tåg faktiskt, man kan liksom slappna av och sjunka in i sin egen värld, om man nu inte har oturen och hamna bredvid snorande barn och hostande gamlingar som dessutom prasslar med tidningen så högt det bara går. Tacka gudarna för musik i det här läget, har pluggat i mp3 spelaren på högsta volym och tar slut på sista batteriet på datorn. Om drygt en timme är jag i kristianstad igen.

Helgen har varit helt fantastisk, en repris från lux tiden på hög nivå. Vi har gjort det vi är bäst på, festat, varit bakis, grillat, gått på bio, fikat och myst med en chailatte i solen. Livet är bra härligt! Nu saknar jag min vän jätte mycket men hoppas på ett återseende igen inom en snar framtid! Du är helt enkelt bäst! ♥

Nu är det snart dags för byte av tåg igen! Hörs senare! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0