Exciting weekend.

2009-01-31 21:50:19
Då var i princip helgen med borta, såklart har vi den sköna söndagen kvar men det brukar inte vara mycket spännande som händer då. Jag ska dock träffa Jessica vilket ska bli himla skoj, saknar dig vännen! Fredagen blev en riktig höjdare, vi hade så otroligt skoj precis som en perfekt kväll ska vara, älskar min underbara vänner! Idag var man allmänt segare när man vaknade upp men tog mig i alla fall in till stan för att träffa evelina för en fika. Lika trevligt som alltid. Det känns så synd att man inte längre har tid att ses så mycket som innan, men det är väl så, hundra saker som ska göras och hinnas med. Ikväll blev det bara en lugn kväll hemma, tv, godis och slappe. Nu är det bara 8 dagar kvar tills flytten också kommer ju min älskling hem nästa helg med, mys pys. Sen är det väl min tur att åka upp och hälsa på honom med lite drygt med bussen bara men det får gå, jag menar vad gör man inte för sin älskade =P.

Känner att huvudet fortfarande inte har kommit igång och därför lär inte inlägget bli roligare än såhär, slänger in en bild med så har ni i alla fall något och titta på.


Efter mycket om och men tog jag mig upp till den här krabaten på Trafalgar Square.

malin.

Kommentarer
Postat av: Amanda

tack själv =) jag hade så sjuk kul med er igår, har aldrig haft så kul ute innan =) vill du ses i veckan? Pussss

2009-01-31 @ 22:55:12
URL: http://ammaanda.blogg.se/
Postat av: Amanda

=) jag jobbar måndag, tisdag och fredag, så kan onsdag, torsdag =). Vi måste satsa på utgång snart igen!. Jag kan typ alla helger =) Pussss

2009-02-01 @ 13:07:32
URL: http://ammaanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0