En jädra massa längtan!

2009-01-30 12:39:50
Fredag, äntligen fredag. Nu är det bara en vecka kvar innan jag flyttar och gissa om jag längtar. Är trött på att kliva runt över alla tusen kassar och kartonger med saker som jag envisats med och packa ner redan för flera veckor sedan. Det är konstigt va, när det gäller vissa saker kan man vara ute i så himla god tid, men när man väl skulle behöva vara ute i god tid ja då står man alltid där med tusen saker och göra och alldeles alldeles för lite tid att göra dom på. Dock blir jag inte förvånad om jag trots allt står där i sista minuten nu med och kommer på mer och mer saker som jag borde ha gjort långt mycket tidigare (grubblar för fullt nu). Nåväl, idag är det ju fredag och här sitter jag klockan är halv ett och jag har praktiskt taget inte gjort ett dugg idag. Bra. Sitter och väntar på att telefonen ska plinga och att jag får lite jobb under eftermiddagen. Får väl se hur det blir med den saken, behöver verkligen alla timmar jag kan få, så tveka inte och ringa om ni vet någon som behöver hjälp. =) Ikväll lutar det åt utgång, ska faktiskt bli kul det var längesen för min del nu och lite fredagsparty är ju aldrig fel. Dock hade det ju såklart varit mycket bättre om jag redan nu haft min lägenhet i stan och sluppit gå hem tidigare bara för att åka buss. Men snart så! Många plus med den nya lägenheten.


Ytterligare bild från London, här är precis där Oxford Street börjar.

malin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0