Det sköna söndagslugnet.

2009-02-01 18:50:49
En välbehövlig söndag idag. Kroppen har inte alls varit på topp så har fått mig en välbehövlig vila denna dagen, nu har jag precis lyckats få i mig lite mat och nu så blir det tillbaka till film tittandet som ungefär hela denna dagen har gått ut på. Nu är allt packat och klart inför flytten med, bara garderoben kvar så ska försöka få ner den med under veckan så att allt är klart tills nästa helg, då kommer min älsk hem och det blir en massa mys. Lördagen blir det IKEA och sen kalas hemma hos honom.
Nu: tillbaks till filmen.
Vi hörs igen imorgon förhoppningsvis med lite bättre idér till lite intressanta inlägg.

malin.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej =) ville du gå ut den 21 februari? haha, långt i förväg, men hade vatt kul, vi behöver inte va hos dig innan. vi kan va här med =) typ laga mat eller nått om du vill! Pussss

2009-02-02 @ 20:33:04
URL: http://ammaanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0