A twist of story.

2009-02-19 10:01:28
Sitter på jobbet nu och är lagom trött. Dessa jobbiga tidiga mornar, inget för mig helt enkelt. Men nu har man ju trots allt varit uppe ett bra tag och börjar så smått komma igång, har varit en riktig effektiv morgon på jobbet har hunnit med massvis av saker, stolt kan man ju säga att jag är. =)
Ikväll blir det nog bara lugnt, jobbade ju ganska sent igår så ska bli skönt. Egentligen var det tänkt att jag skulle träna idag, men jag känner verkligen att kroppen inte är på topp så jag gör nog bäst i att skippa det. vill verkligen bli frisk nu. Får se om det blir att träffa Amanda en sväng ändå om inte hon ger sig på träningen trts allt förstås. =) Helgen blir nog inte riktigt som planerat, hade ju tänkt åka upp och hälsa på älsklingen men med en aning ändrade planer så ser det ut som jag blir kvar här trots allt, så bara hojta till om ni vill ses i helgen. =)

Take care ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0